Известие

Collapse
No announcement yet.

компютърна диагностика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • компютърна диагностика

    ходих на диагностика днес АР156 1.8ТС изчистиха ми грешката за еърбег-а, че лампичката свети ( за втори път правят това) и няма и след 5 минутно каране светна отново... Единствената друга грешка беше нещо от разпределителния вал... казаха ми че или е датчика или не е зацепен правилно ангренажния ремък?!? възможно ли е това?

  • #2
    Възможно е датчика да прави проблем. Но от грешно зацепен ремък тази грешка ще ти е последната тревога в главата

    За Еърбега трябва да се разбере защо я дава грешката. Не само да се трие.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      колата по принцип работи на 1200 оборота. при каране - има придърпване в момент на подаване на газ, но това най-вероятно е от ламбда сондата - тя не е наред.. иначе колата върви нормално незнам какво може да му има на зацепването

      Comment


      • #4
        по какво мога да разбера дали не е зацепен правилно? оборотите ми са 3000 със 100-110км/ч на пета

        Comment


        • #5
          Като чета какво си написал, мисля че просто трябва да идеш на добър майстор ( и смени тоз, дет ти оправя колата с триене на грешки ) !!!

          Comment


          • #6
            това ще направя. Но въпроса ми е има ли изобщо шанс да не е зацепен ремъка?!?! как ще върви колата изобщо?

            Comment


            • #7
              Има, и колата върви с намалена мощност. При теб по-скоро датчика дава фира. И така или иначе за да го смениш трябва да се махне ангренажа и после зацепване на ното понеже се намира зад зъбното колело на изпускателния вал.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                а в диагностиката не трябва ли да се види дали е от датчика защото вчера ми казаха че не се вижда и е едно от двете...

                Comment


                • #9
                  Ам да го измерят в процес на работа дали сава сигнал. Кво значи не може? Сменяй диагностика.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    ok. ами не разбирам много от това, но ми каза че е едно от двете и друго нищо.... май ще ида днес за рекламация...
                    Last edited by rankovtsv; d.m.y г., 12:37.

                    Comment


                    • #11
                      а неработенето на този датчик какво влияние оказва върху поведението на двигателя?

                      Comment


                      • #12
                        Ам от него заедно със сигналите от датчика на коляновия вал се определят фазите на впръскване на горивото и на запалването. Като не работи може да имаш намалена мощност, завишен разход на гориво....
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          не съм карал друга но не мисля че има ниска мощност разхода ми е около 10 смесен

                          Comment


                          • #14
                            Какво очакваш да ти кажем повече? Че няма проблем да си караш колата ли? Колата си е твоя ако искаш карай си я така. Тук ти казахме какво е що е. Мисля, че няма какво друго да ти кажем. Този датчик е сложен там за да върши работа. Щом е записало грешка в него значи има проблем.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              ок темата е за ключ

                              Comment

                              Working...
                              X